yenilik,değişiklik iyidir...

merhaba arkadaşlar...

uzun bir ara oldu biliyorum...ama şunu da biliyorum ki; olan her şey,olacak olana hizmet eder....

bu kadar uzun ara verince nerden başlıyım,ne yazıyım şaşırdım :) öncelikle beni merak edip mail atan tüm arkadaşlarıma buradan da teşekkür etmek istiyorum...merak edilmek hoşmuş:)

yenilik ,değişiklik dedim ya,ilk değişikliği yazıyım hemen; dükkanı kapadım...sakın aaa falan demeyin...üzgün değilim...son yaptığım takımın üçlüsü üzerime yuvarlanıp göğüs kafesimi kırmak isteyince ben de reflex olarak tabi ki de kolumu siper ettim...sağ kolumun üst kısmı,bileğim ve iki parmağım sakatlandı...üzerinden bu kadar zaman geçmesine rağmen hala sıkıntı yaşıyorum...su şişesinin ya da bir kavanozun kapağını açmak hala problem ...şu anda bu yazıyı yazarken bile ağrım var kolumda...yani uzun lafın kısası çok uzun süreli işler yapamıyorum...yani buralarda olmayışımın sebebi sağlam :))

tabi dükkanı kapatınca başka bir işte buldum..eski işim...orada da çalışıp atıldıktan sonra şimdi evdeyim:) hani insan işe gitmek istemez ama mecburdur...bu sebeptendir ki,atıldığıma sevindim diyebilirim:))

ve son olarak; Türkiye'den gitmeye karar verdik...aslında uzun bir süre önce karar vermiştik ama kısmet bu zamanaymış...sanırım 1 bilemediniz 1,5 ay sonra Kıbrıs'a yerleşiyoruz komple...aslında bu ay olması bekleniyordu ama olmadı ...aslında iyiki de olmamış...hem çalış,hem dükkanın kapanışını yapmaya uğraş,bir de üzerine taşınma teşalı girseydi korkunç olurdu...başta da dediğim gibi; olan her şey ,olacak olana hizmet ediyor...

tabi bu kalan zamanımı da projelere ayırmaya karar verdim...54 maddelik bir proje listem var şu anda.... gidince bir süre yerleşme sıkıntısı olur diye... eşim listeyi görünce "bir sene rahatsın "dedi :)

zaman nihayet bana kalınca çalışma odama bir baktım adım atacak yer yok..dükkandaki malzemeleri de yığınca oda çalışma odasından çıkıp ardiye odasına döndü...sıvadım kolları giriştim...ama ne girişmek...üç gün sürdü :)


ne bu bebe büsküvisi demeyin...bu benim kahvaltım :) her sabah süt -büsküvit ikilisine takılırım...haliyle elimde bir ton kutu birikti durdu...çalışma odama giren herkes de bunlar ne diye sordu ister istemez,bende hep kaplıycam diyip durdum ama kaplamadım...boyadım:) zamanında chalk paint için hazırladığım videoda kullandığım boya duruyordu,son zamanlarda da çalışma odalarındaki siyah ambiansına takmış oldugum için boyadım gitti herşeyi...böylelikle chalk paintin kullanım genişliğini de denemiş oldum...


gerçekten her şeyi boyadım... resim kalemlerimi bile ...üçü bi renk diğer ikisi bi renk ,bazılarıda tek tek başka başka renklerdeydiler ve kesinlikle hoşlanmadığım bir durumdu...hepsini takım yaptım :) eşim beni kalemleri boyarken görünce " hızını alamayıp Güçlü'yle beni de boyayacaksın diye korkuyorum" dedi .... gerçi 1,5 yıl önce saçımı boyarken Güçlü'yü de boyamadım değil  :)

kalemleri içine koyduğum şey ,şu yapma çiçeklerin konduğu saksı,onu beyaza boyadım, bir de hamurdan kuş yapıp kondurdum...oldu sana kalemlik....


tüm bu boyama işlerinde beni en çok şaşırtan şey şu şamdan oldu...iki taneydiler,biri kırılmıştı..buda belki bir şey yaparım diye duruyodu ....tam atıyordum ki,dur bakıyım boyıyım ben şunu,olmazsa atarım dedim...bu kadar iyi boya tutmasına ödül olarak içine uyduruk bi ponpon yapıp aksesuar görevi verdim kendisine :)

bir de hemen söyliyim, mukavva mükemmel boyanıyormuş bu chalk paintle...ne fırça izi ne bişey...boya sentetik olmasına rağmen çok da çabuk kurudu...sonra üzerine puantiye yaptım beyaz mürekkepli kalemle...beyaz üçgenli kutu ise beyaz kartondan...üzeride marker kalemle çizildi...

sanırım bu ayrıntıları okudukça neden üç gün sürdü bu oda ,daha iyi anlaşılır...


işte bu da çalışma masamın yenilenmiş görüntüsü...eski görüntüsünü hatırlamayanlar buraya bakabilir...fotoğraflar için kusura bakmayın ...resimler gündüz çekilmiş olmasına rağmen maalesef pek ışık almayan bir oda oldugu için yapay ışık da kullanmak zorunda kalıyorum..


flamalarım pek net çıkmamış ama yaparken çok keyif aldım...aslında bir puantiyeli,bir çizgilililer kendileri...ama resimlerin renklerini açarken onlar hadlerinden fazla açılıp görünmez olmuşlar :)

liste tamamlandı...oda hazırlandı...bir tek ,Sibel'in hazırladığı programa uyup bunları hayata geçirmesi kaldı....bu proje programım haricinde bir programım daha var ki,umarım tüm bunları gerçekleştirmek için yeterli vaktim olur...gitmeden önce hepsini halletmem laziyo....

daha çok yazasım var,uzun zaman yazmayınca bir çene düşüklüğü yaşıyor olabilirim..çok da bunaltmadan kimseyi gidiyim ben...

herkese değişim ve yeniliklere açık olma potansiyeli diliyorum efendim....

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.



Copyright 2009-2015| Tüm hakları saklıdır Fotoğraf ve yazılar izinsiz kullanılamaz.