hiç acımam, boyarım !

merhabalar arkadaşlar

aslında iki arada bir derede postu bu....son dönemlerde göz bebeğim olan tığ işi hala devam ederken gündüzlerimde ayrı bir uğraşı ile geçiyor...

yıllardır istediğim ama gerek zamansızlıktan ,gerek tembellikten hayata geçiremediğim üç şey vardı...bu yıla girerken kendime söz vermiştim bunları gerçekleştireceğime dair...çok şükür ikisine başladım geçen hafta...üçüncüye de en kısa zamanda inşallah....

aslında önemli olan başlamak değil...devam ettirebilmek....

şimdi bunun gayreti içindeyim...bazen kendimi fazla zorladığımı kabul ediyorum ama kendine bir şey katmadan geçiyorsa hayat,boş geliyor bana...yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum...ne olursa...ne kadar basit ya da zor olduğunun önemi yok....yeni bir şeyler girince hayatıma mutlu oluyorum...

işte bu postun konusunu oluşturan boyama işlemi de bunlardan sebep gerçekleşti....taa yılbaşından önce yapmıştım ben bunu....


yılbaşı öncesi dedim "bende defter yapıyım"...blogları gezerken bi baktım ki herkesin defteri var...yeniyıl için bir şeyler karalıyor...bide okudum ki  Cafe Nohut'un defterine yazdığı şeyler gerçekleşiyormuş...nohut diyorsa vardır bir kerameti dedim başladım...

böyle bir defter vardı kullanılmayan....değerlensin dedim....ve evet yanlış değil...kabartma tozu o gördüğünüz...gecenin bi yarısı derz alabileceğim bir yer yoksa bende kabartma tozu kullanırım tabiki :)) hemen söyliyim küçük projeler için ideal...bir yemek kaşığı boyaya 2 çay kaşığı yetti....ama siz boyayı az hazırlayın çünkü akrilik boya çabuk kuruyor....her katta ayrı hazırladım ben...
(öğrendiğim kadarı ile içine tutkalda karıştırırsanız çok daha iyi tutunurmuş..tutkallı bir denemede yapıp paylaşırım bir ara)


3 kat boyadım ...kat aralarının kurumasını bile beklemedim yemin ederim...nasıl bir coşkuysa :) saç kurutma makinesi ve akrilik boyanın hızlı kuruması birleşince yarım saatte bitiverdi....




sonra oturdum bilgisayarın başına denemeler yaptım...acaba üzerine ne uydursam diye...hepsini yapmak istedim ama bi tane de karar vermek laziyodu....




bunlar kalem kumaş boyalarım....hiç düşünmedim valla olurmu olmazmı...tutarmı tutmazmı....bazen çok da düşünmek anlamsız geliyor...kumaş boyadığım da yokki...boyadım gitti bunlarla....



benimde defterim oldu mu....oldu :) yazıp yazıp duruyorum şimdi....ev defter kaynıyor ama benim yaptığıma bak....aman ne biliyim  yaptım işte....


bide bişey daha diycem...sonra vay efendim ben görmemiştim,ben duymamıştım,söylememiştin olmasın....10 Marifet videolarımdan sonuncusu da yayınlandı...en güzelini en sona saklamıştık :))

çok basit ve güzel bir şey yapmak isterseniz bir bakın derim...


ben kaçıyorum şimdilik...yeni yıldaki yeni programlarım beni bekler....

herkese mutlu,yenilik dolu ve eğlenceli bir gün olsun efendim...



Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.



Copyright 2009-2015| Tüm hakları saklıdır Fotoğraf ve yazılar izinsiz kullanılamaz.